Ești femeie de afaceri? Iată 5 GREȘELI pe care să NU le faci la o întâlnire business

Este cunoscut faptul că femeile sunt evaluate mult mai dur în mediul business, iar orice greșeală comisă cântărește greu, când vine vorba de reputația lor. De aceea, este recomandat să acorzi atenție chiar și celor mai mici detalii, pentru a lăsa o impresie de nota zece. Eforturile depuse se vor reflecta în succesul carierei sau al afacerii tale. Dacă urmează să ai o întâlnire de natură profesională, află care sunt capcanele în care poți pica, dacă nu ești suficient de grijulie cu imaginea ta.

Descoperă 5 greșeli pe care trebuie să le eviți la întâlnirile business:

  1. Cel mai important atu este atitudinea ta. De multe ori, există tendința de a te comporta foarte formal și rigid, ceea ce îl face pe interlocutorul tău să simtă că nu poate relaționa cu tine. La cealaltă extremă, o atitudine exagerat de prietenoasă și familiară îi va da impresia că flirtezi cu el (dacă este vorba despre un bărbat) sau că nu ai un comportament profesionist. Pentru a evita aceste efecte negative, trebuie să ai o conduită echilibrată și flexibilă.
  2. Pune telefonul deoparte. Una dintre cele mai grave greșeli, pe care o poți face, este să-i dai impresia celui cu care te întâlnești că nu ești atentă la conversație. Acest lucru va transforma comunicarea dintre voi într-un proces foarte dificil. Mai mult decât atât, chiar tu vei suferi din această cauză. Există nenumărate consecințe negative, cauzate de folosirea excesivă a telefonului, printre care, încetinirea proceselor cognitive.
  3. Poartă hainele potrivite. Ca și în cazul atitudinii, ținuta ta trebuie să fie adecvată pentru scopul întâlnirii, să nu fie exagerat de elegantă, dar nici foarte relaxată. Este firesc să porți haine care te pun în valoare, însă este indicat să păstrezi un stil vestimentar neutru. Alege un outfit office, la care asortezi pantofi din același registru. Dacă ești în căutarea perechii perfecte, poți să vezi aici o gamă interesantă de modele, din care să-l alegi pe cel potrivit pentru următoarea întâlnire.
  4. Dacă tu ești cea care a lansat invitația la restaurant, trebuie să achiți nota de plată. Dat fiind că este vorba de o întâlnire de afaceri, regulile aplicate în cazul unei mese normale nu se mai respectă. Dacă cealaltă persoană este bărbat, va dori probabil să își asume el această obligație. Recomandările spun, totuși, că trebuie să te asiguri că tu vei face plata. Nu transforma, însă, discuția într-un moment jenant, fii zâmbitoare, dar fermă și comunică-i clar intenția ta.
  5. Evită să consumi alcool. În majoritatea cazurilor, este indicat să te rezumi la apă, suc sau cafea. Este o metodă de a te asigura că ești atentă la tot ceea ce discutați, dar și de a arăta că ești o persoană responsabilă. Deși, de obicei, în cultura autohtonă, mulți comeseni insistă să comanzi o băutură alcoolică, este recomandat să refuzi și să rămâi concentrată asupra motivului întâlnirii.

Prin urmare, dacă vrei să ai mai multe șanse de reușită în business, ia toate măsurile necesare pentru a-ți crea o imagine impecabilă!

Distribuie articolul

Lasă un comentariu